אופטיקנה

אופטיקנה - מומחים לשמיעה

אופטיקנה הרשת המובילה בענף מכשירי השמיעה בארץ הקימה בשנת 2007 את חטיבת השמיעה כחלק מהצורך ההולך וגובר בקרב לקוחותיה. החטיבה הוקמה על בסיס ניסיון רב שנים בתחום הפרא-רפואי ומתוך מודעות גוברת לביקוש של מכשירי שמיעה כמוצר משלים למוצרי האופטיקה. אופטיקנה מחזיקה בכלים ובידע מקצועי המקנים לה יתרון משמעותי במתן מענה כולל לקהל לקוחותיה.

 

כחברה בעלת מודעות ויכולות שירות מהגבוהות בארץ מזה שנים רבות, השכילה אופטיקנה להבין את הצרכים הקיימים כיום בתחום השמיעה והפכה לשחקנית מרכזית בענף, מתוך רצון להפוך את התחום ללגיטימי, זמין ונגיש לקהל הלקוחות הישראלי, וכן להבטיח חווית קניה נעימה ואיכותית.

Audio Service MOOD G5
חיבור ישיר לטלפון סלולארי ולטלוויזיה!. סנכרון אלחוטי + העברת מידע אקוסטי בין המכשירים דגימת הסביבה ושינוי אוטומטי של מאפייני השמיעה בהתאם לסיטואציה. חיבור לאפליקציה ייחודית ששולטת על המכשיר בעל יכולת זיהוי והדגשת דיבור. ללא הפרעות בשמיעת...
Audio Service RIXX G4
המכשיר הקטן והקל בעולם. מגיע גם לעוצמות של מכשיר גדול סינון רעשים מתקדם. עמיד לרטיבות בתקן IP68 חיבור לאפליקציה ייחודית ששולטת על המכשיר מעניק שמיעה טבעית ונעימה עם טכנולוגיה המתאימה את מאפייני הצליל לסביבת האזנה באופן אוטומטי.

עד היום חנכה אופטיקנה 15 מכוני שמיעה מקצועיים הממוקמים בסניפים השונים ברחבי הארץ, כאשר כל אחד מהם מאויש על ידי קלינאי תקשורת מוסמכים. מכוני השמיעה של אופטיקנה כוללים ציוד מתקדם וחדרי שקט העומדים בתקנים הקפדניים ביותר, כולל תקן איזו 9001. מכוני השמיעה מעניקים שירותי בדיקת שמיעה מקיפה, ייעוץ לשיקום שמיעה, התאמה ומכירה של מכשירי שמיעה ואביזרי עזר.

 

אופטיקנה הינה משווקת מורשית של מכשירי שמיעה הטובים בעולם ומעודכנת בחידושים הטכנולוגיים האחרונים בעולם השמיעה.אופטיקנה חרטה על דגלה להעניק שירות מקצועי, מלא ואישי וכך היחס למטופלים. כל אחד שנכנס למכוננו מתקבל ע"י קלינאי תקשורת מוכשר שמתאים עבורו פתרון מלא עפ"י צרכיו ואורח חייו.

Audio Service Sun Li Ion
מכשיר שמיעה נטען – הסוף לתלות בסוללות! ! דגימת הסביבה ושינוי אוטומטי של מאפייני השמיעה בהתאם לסיטואציה. בעל יכולת זיהוי הדגשת דיבור על רקע רעש. עמיד לרטיבות בתקן IP68 סנכרון אלחוטי + העברת מידע אקוסטי בין...
Interton Ready 6
איכות שמיעה טבעית, נוחה ונעימה הנאה משיחות אפילו במקומות רועשים חיבור ישיר לטלפון סלולארי! שיחת טלפון, שמיעת מוזיקה וצפייה בטלוויזיה ללא כל צורך בממשק חיצוני. כיוון ושליטה על השמיעה דרך אפליקציה ייחודית פיצ'ר "איפה מכשירי השמיעה...

לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הפרטים הבאים:
תודה! ההודעה ששלחת התקבלה בהצלחה

להתייעצות עם מומחה

צרו עימנו קשר טלפוני:

או השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם:

תודה! הפניה שלך התקבלה בהצלחה